b o n e r on iseenese analüüs, kus puudub väline motiiv, narratiiv või teema. Lähtekohaks on eeldus, et üksnes inimkäitumist uurides ei saa me olukorrast sotsioloogilist teadmist, vaid tuleb arvesse võtta ja analüüsi kaasata ka objekte, mis võimaldavad situatsioonil tekkida (ja seda taasloovad). Asjadele antakse hääl, muutes nende funktsiooni ja selgitades nende väärtusi. Kõnelemise ajal saab selgeks ka see, mida panevad need objektid tegema teisi (inimesi ja mitte-inimesi). Nähtavaks saab võrgustik, mis koondab nii olemasolevaid objekte kui ka esitajat.

Luues väärtuste mängu, asetatakse esineja kontrollimise ja kontrollituse vahepealsesse olukorda. Etendus rõhutab sooloformaadi deemonlikkust ning loob seisundi, kus Lond Malmborg taandatakse tegutseva subjekti rollist ja temas saab lavale ilmuv vaadeldav objekt.

Iggy Lond Malmborg (1987) on Rootsist, Malmöst pärit vabakutseline näitleja ja etenduskunstnik. Kuigi tal on klassikaline näitlejaharidus (Malmö Teatriakadeemia 2006-2010), ulatuvad ta tööd nii soolode kui koostööde puhul üle laia esteetika ja stiilide kogumi. Lond Malmborgi põhiline huvi kunstnikuna seisneb reaalse etendussituatsiooni olukorra kasutamises mudelina, millele saab otse rakendada vastavat diskursust. Viimastel aastatel on ta keskendunud koostööle Johannes Schmit’iga (GER). Duo nimega White on White korraldab alates 2009. aastast etendusseeriat, mis analüüsib kunstiruumide kaasamise ja väljaarvamise varjatud meetodeid. Tema viimane soolo b o n e r esietendus novembris 2014 ning on pärast seda aktiivselt tuuritanud ning olnud mitmete teatrite ja festivalide programmis- AUAWIRLEBEN festival (Bern), Inkonst (Malmö), Sophiensäle (Berliin), Bastard festival, Avant Garden (Trondheim), SPIELART festival (München), Oslo Internasjonale Teaterfestival, Black Box Teater (Oslo). Tema viimase koostööna koos Maike Lond Malmborgiga esietendus Kanuti Gildi SAALis novembris 2015 lavastus 99 Words for Void, mida sel kevadel võib näha mitmel pool Euroopas.