Kapriisid III on performatiivne installatsioon, milles domineerib musta- ja valge maagia kokkupõrge. Valgus tardub skulptuuriks, teatrikardin mõraneb. Oluline on vaatenurkade paljusus. Teatri mitte-dramaatilised elemendid on toodud esile, liigne elulähedus jäetud tahaplaanile. Kapriisid kui meetod tegeleb performatiivse installatsiooni ning installatiivse performance'i võimaluste ning võimatustega. Toome teatri terminoloogia karakteriseeritult lavale. Metafüüsiliseks jäävad terminid nagu neljas sein, kontekst, teatrimaagia ja siirus kohtuvad oma kehaga.

Kapriisid III algab etenduskunsti kollektiivsest kogemusest musta kasti esteetikas ning transformeerub samm-sammult valge kuubi individuaalsesse üksindusse, jättes vaataja ruumile alistuma.

Eelnevad Kapriiside väljundid on teostatud ning esitatud Eestis. Kolmas osa valmib koostöös Kiasma Teatriga, keskendub sealse konkreetse lavaruumi iseärasustele, milles 20. aasta jooksul erinevad aktsioonid toimunud on.

Intervjuu Henri ja Mihkliga

Henri Hütt on (etendus)kunstnik, kes väärtustab loomingulisi hübriidvorme, kuhu kuuluvad nii tehnoloogilise dominandiga etenduskunsti vormid, helietendused, lavastatud näituse kontseptsiooni arendamine ning koostööd erinevate valdkondade kunstnikega. On rühmituse MIMproject liige ning Baltikumi ja Skandinaavia kunstiülikoolide võrgustiku DAMA koordinaator.

Mihkel Ilus on visuaalkunstnik, kelle põhifookus on maali laiendatud väljal. See tähendab, et Ilus sageli töötab suuremõõtmelise installatsiooniga, milles maaliline lähenemine omab keskset rolli. Ilusa praktika oluline osa on ka kaasaegse näitusekultuuri ja etenduskunsti põimumine. Viimasel ajal tegeleb peamiselt objektse kunsti erinevuste uurimisega black box ja white cube tingimustes.