“All that goes right” on välja kasvanud nelja tantsija kohtumisest. Lavastuses jälgitakse omaenda käitumuslikkust ning taju, kasutades selleks erinevaid tekstiloome vahendeid. See on otsing sotsiaalsetest piiridest ja sellest, millal need ületatakse. Kuidas nende pealtnäha täiesti kahjutute naiste olemine ja öeldu loob situatsioone, mis jätavad kõrvale inimesi, kes nendega samasse sotsiaalsesse gruppi ei mahu.
Kuidas lihtne arvamus võib muutuda grupi üleseks reegliks ja normiks? Ning kuidas muutuda ümbritsevate süsteemide poolt kujundatud subjektist neid samu süsteeme kujundavaks entiteetiks?

Biofilm on saast, mis koguneb pliidi ja selle kõrval paikneva kapi vahele. Me teame, et see on seal, kuid lihtsam on seda ignoreerida kui sellega midagi ette võtta. Me kasutame biofilmi mõtlemisruumina ilma igasuguse püüdluseta seda ära koristada.

Me oleme valged heteroseksuaalsed naised, kes tunnistavad oma keskklassi unistuste olemasolu. Me oleme turvalised ja armsad, mõtiskledes selle üle, millal saab ületatud ohtlikkuse piir.

Alise Madara Bokaldere on Riias tegutsev vabakutseline tantsija ja koreograaf, kes lõpetas Läti Kultuuriakadeemia kaasaegse tantsu erialal 2018. Ta on sel aastal esimest korda toimuval Läti Tantsuahindade galal nomineeritud nii parima koreograafi kui ka parima tantsulavastuse (“The Translation of my eyes”) kategoorias.

Mari-Liis Eskusson on vabakutseline tantsukunstnik, kes on õppinud TÜ Viljandi Kultuuriakadeemias. Tema lavastus “vägisi” (Sõltumatu Tantsu Ühendus 2014) oli nomineeritud tantsu auhinna kategoorias 2015. Ta on töötanud tantsija, koreograafi ja dramaturgina koos Arolin Raudva, Raho Aadla ja Kristiina Vilipõlluga lavastustes “Vanamees ja meri” (Von Krahl ja Linnateater 2015), “Näkipunuja” (Sõltumatu Tantsu Lava 2015), “DI” (Tallinna Tantsuteater 2016), “Beetareaalsus” (Urban festival “UIT” 2017).

Katrin Kreutzberg on lõpetanud TÜVKA tantsukunsti erialal. Viimased kuus aastat on ta töötanud professionaalse rühmatreeningute läbiviijana, vabakutselise tantsija ning performance kunstnikuna ning ka tantsuõpetajana. Suurimad tantsualased koostööd on olnud Rahvusooper Estoniaga ning koreograaf Raho Aadlaga. Seni on kunstnikuna olnud enimkasutatavaks vormiks sooloperformance'id.

Arolin Raudva on vabakutseline tantsukunstnik. Lõpetanud Viljandi Kultuuriakadeemia tantsukunsti eriala (2013), töötab Arolin nüüd tantsija, koreograafi ja lavastajana. Ta on üks lavastuste “Olmeulmad” (2016) ja “Olmeulmad 2” (2018) autoritest ja etendajatest (mõlemad teosed olid nomineeritud Teatri aastaauhindadel), lõi koreograafia Martti Helde lavastusele “Vanamees ja meri” ning on osalenud tantsijana paljudes projektides.