“Likes” põhineb kahe kõige populaarsema Youtube'i nähtuse – cover dance'i tutoorialite ja erinevaid joogatehnikaid käsitlevate videote – analüüsil. Kunstnik pöördub publiku poole sotsiaalantropoloogilisest perspektiivist lähtuva sõnavõtuga, käsitledes „like'ide“ sotsiaalset väärtust meie digitaalses ühiskonnas.

COVER DANCE & JOOGA
Popstaaride lauludele loodud koreograafiad koguvad miljoneid vaatajaid, laike ja jagamisi. Need tantsukoreograafiad on loodud teatud inimeste poolt justnimelt selleks, et teised neid omandaksid ja taasesitaksid. Seega kaverdavad ja panevad sotsiaalmeediasse üles oma isiklikke tõlgendusi neist tantsudest miljonid inimesed, olles osa ülipopulaarsest internetinähtusest nimega Cover Dance. Nähtus ise sai alguse Lõuna-Koreas, mõjutatuna K-pop muusikast, tantsustiilist ja visuaalidest.
"LIKES" füüsiline material baseerub mõnedel sotsiaalmeedias eriti palju like'e saanud tantsudel ja veel teiselgi samavõrra populaarsel internetinähtusel – joogal. Internet on võimaldanud esile kerkida uutel jooga hübriidvormidel, nagu näiteks 'yogalates, yogavoga, yogadance, yogabeer, yogagoat, yoganude, yogarave*...

LAIGID
Laigid on virtuaalne tööriist, mida kasutab tänapäeval enamik inimesi, eriti aga noorem põlvkond kogu sotsiaalmeediavõrgustikus. Võib olla mitmeid põhjusi, miks keegi soovib internetis saada või anda laike. Mõnede inimeste jaoks on laigid võimas viis, kuidas väljendada oma empaatiat ja poolehoidu mingi sisu või isiku suhtes. Teiste jaoks avavad laigid uue mõõtme prestiiži või majandustegevuse vallas. Kuna paljud ettevõtted ja korporatsioonid kasutavad laike (neid ostes ja müües) majanduslikel kaalutlustel (saamaks kaalu ülitiheda konkurentsiga ja ülihierarhiseeritud globaalsel turul), on laigid omandamas uut mõõdet kaubeldava sotsiaalse prestiiži sümbolina. Millise koha omandab keha, vorm, välimus, tohutul hulgal kordi sotsiaalmeediast läbi lastud kehakuvand suhtes likidega? Millise koha omandavad laigid kui sotsiaalse prestiiži uued tähistajad seoses nende kommertsialiseerimisega ja võib-olla kaudselt ka keha ja kehakuvandi kommertsialiseerimisega interneti vahendusel? Kui me räägime laikidest kas me räägime siis üksnes nupulevajutusest internetis? Või me räägime ühtlasi sellest, kuidas me vaatame, loeme ja mõistame teist inimest?

Núria Guiu on Barcelonast pärit ja seal baseeruv kunstnik. Ta on Iyengar jooga tsertifitseeritud õpetaja, õpib UOC ülikoolis antropoloogia ja inimevolutsiooni erialal ning on lõpetanud klassikalise tantsu “Institut del Teatre de Barcelona's”. Ta kuulus IT Dansa noortekompaniisse ja töötas hiljem tantsijana selliste kompaniide juures nagu Cullberg Ballet, Gisele Vienne, Carte Blanche Dance Company, Batsheva Dance Company (Kamuyot), Ingri Fiksdal, Jasmin Vardimon, La Veronal, Kobalt Works, Manuel Rodriguez. Alates 2012. aastast on teda huvitanud koreograafia ning ta on loonud teosed "La Muda" (esietnedus Oslo ooperiteatris), "Portal" (esietendus Oktoberdans festivalil Bergenis). Tema viimane sooloteos "Likes" valiti välja Euroopa platformil Aerowaves 2018 ja seda on esitatud muuhulgas sellistel festivalidel nagu Fira de Tàrrega, Festival Batard, Taiwan Dance Festival. Samuti on ta töötanud koreograaf Arco Renz'i kunstilise assistendina Aasia riikides (Kambodžas, Filipiinidel, Vietnamis, Koreas) aset leidnud projektides ja Gisèle Vienne'i assistendina lavastuse Crowd juures.