See residentuur ja showing on Kadri doktorantuuri teine loometöö ning tema järgmise lavastusprotsessi esimene vahefiniš. Ehk teisisõnu, antud residentuur eelneb samanimelise lavastuse prooviperioodile. Kuna lavastus hakkab aset leidma erinevates teatrihoonetes, on vaja võtta kontsentreeritud aeg spetsiifiliseks välitööks ning saada kõigi nende hoonetega esmalt ka isiklikult tuttavaks. Käsikäes välitööga tegutseme ka sisestuudiumis, kus analüüsime nähtut ja kogetut ning mille tulemusel jõuame kokkuvõtte ehk loometööna esitletava showinguni. Residentuuri eesmärk on töötada välja eesootava lavastuse selge struktuur, toimimis-süsteem ja siseloogika, millele edasine prooviprotsess tugineda saaks; millele toetudes saaks üles ehitada lavastuse PARASIIT.
Kadri Noormets (1988) on Eesti etenduskunstnik ja lavastaja, kes töötab nii keha, teatri kui ka tekstiga. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli koreograafia eriala bakalaureuseõppe (2010) ning Eesti Kunstiakadeemia tegevuskunsti eriala magistrantuuri (2014). Aastast 2022 jätkab ta oma haridusteed doktorant-nooremteadurina Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia teatrikunsti erialal. Oma doktoritöös keskendub ta spetsiifilisemalt kooskomponeeritud elulähedasele teatrile, tegeledes küsimusega: mil moel teha võimalikuks etendaja ja publiku võrdväärne kohtumine etenduse sees.
Noormetsa hiljutisemad lavastused on: “kutse vaibale” (Kanuti Gildi Saal, 2023), “majandus” (Voronja Galerii, 2022), “ümarlaud” ja “mobiilsed definitsioonid” (Tartu Uus Teater, 2020 ja 2019), “maandatud tõotus” (Kanuti Gildi Saal, 2018) ja “tõotatud maa” (Sõltumatu Tantsu Lava, 2017). Suvel 2022 kureeris ta Voronja Galerii hooaja näituse “IKOONILINE. eesmärk ja ettekääne”.
Ta on välja andnud kolm raamatut: “AIR WITH CONTENT 10 degree something” (Tallinn: Lugemik, 2017), “siseturism” (Tallinn: Lugemik, 2014) ja “go neo und romantix” (Tallinn: Lugemik, 2013).