Oma uue uurimusega “The sound of entertainment” seoses tegi Šveitsi-Prantsuse päritolu koreograaf Maud Blandel ettepaneku tantsija Maya Massele ja 3 Ensemble Contrechamps’i solistile reinterpreteerida, transkribeerida ja taasleiutada Mozarti divertismente. Tema lähenemise tagamaaks on uurida burleski kui komponeerimis modaalsust, loomaks musikaalset keha, mis oleks võimeline tajuloogika pea peale pöörama.
Tema residentuur Kanuti Gildi SAALis keskendub uurimisprotsessi alustuseks muusikaliste tööriistade viimistlemisele ja tegevusete kiirustega mängimisele.

Maud Blandel (1986) on esmalt õppinud kaasaegset tantsu, seejärel lavastamist (MA - La Manufacture, Lausanne) ja kujutavat kunsti (MA - HEAD, Geneva). Alates 2015.a. tegeleb ta omanäolise koreograafilise uurimusega nimetuse all “The culture of spectacular”, mis põhineb erinevatel olemasolevatel praktikatel. Ta on uurinud hüsteeriat (“Tuesday lesson’s”), ergutustantsu (“Touch Down”) ja tarantismi (“Lignes de conduit”) ning läbi oma tööde välja toonud kuidas spektakulariseerimis protsessid on neid praktikaid muutnud. Pühendunud koreograafia laiendatud mõistele, on Maud huvitatud kuidas saab kasutada teisi vahendeid koreograafilisel komponeerimisel. Paralleelselt oma töödega on Maud teinud koostööd lavastaja Karim Bel Kacem’i, koreograaf Rachid Ouramdane ja viimati Heiner Goebbelsiga tema assistendina. Maud Blandel on alates septembrist 2018 Lausannes tegutseva Arsenic – kaasaegse loome keskuse kunstnik residentuuris.

MORE THAN THIS on koostööprojekt, mis seob omavahel 6 festivali ja kultuuriorganisatsiooni ning 5 koostööpartnerit ja 6 kaasatud kunstnikku Euroopast ja väljastpoolt. MORE THAN THIS on projekt, mis toob esile kaasaegsed etenduskunstid kui vahendi, mille abil on võimalik ümber mõtestada komplekssuse väärtust ning vaidlustada üksikute narratiivide ja fikseeritud identiteetide kristalliseerumist. Etenduskunstid kui sellised on perfektne mõtteruum, milles tegeleda külalislahkuse mõistega.
https://morethanthis.eu

Residentuur Tallinnas saab teoks projekti MORE THAN THIS raames EL Loov Euroopa kultuuriprogrammi ja Eesti Kultuuriministeeriumi toetusel.