“Batty Bwoy'' on soololavastus, mis ei alga küsimusest ega kriitikast, vaid mängust ja ihast. Jamaica termini "Batty Bwoy" (otsetõlkes pepupoiss ehk halvustav släng kväär inimese kohta) ümberkasutamisega väänab teos kväär-keha müüte, kutsub esile deemonliku tundlikkuse ja võluva julmuse ning avab samaaegselt haavatavaid võimalusi teadvuse ning naiivsuse koosluses. Lavastuses paljastub kväär-mustanahalisusele omane õudus ja rõõm.
"Batty Bwoy" ründab ja võtab omaks settinud narratiive, mis puudutavad hirmu kväär-keha kui perversse ning hälbiva kuju ees. Väljendit "Batty Bwoy" kasutatakse ambivalentse olendi esilekutsumiseks, kes eksisteerib ebakindla keha, vabanenud jõu, rõõmu ja batty-energia lävel!
Harald Beharie on Norra-Jamaica etenduskunstnik ja koreograaf, kes resideerub Oslos.
Haraldi koreograafi praktikaks on koostööretked mitmetähenduslikkuse ja fantaasia maastikel, mille verstapostideks on konstrueerimine ja dekonstrueerimine, lootus ja ebakindlus, huvitus ja emotsionaalne intensiivsus. Ta tunneb erilist huvi isetegemise ja teadmatuses viibimise haavatavuse vastu. Püüdes lahata väljakujunenud kehalisi narratiive, tähistavad tema tööd kehastuste spektrit – pateetilisest ekstaatiliseni, kokkuvarisevast ülevoolavani, kõhklevast sitkeni, soodustades samal ajal tahtlikku naiivsust ja kväärile omast mängulisust.