„DOOM“ („HUKK“) on teine osa Teresa Vittucci haavatavuse ülistuseks loodud triloogiast. Vittucci uurib koos helilooja ja etenduskunstniku Colin Selfiga kreeka mütoloogias ning Esimeses Moosese raamatus kirjeldatud naisekujude, Eeva ja Pandora loomise lätteid. Eeva ja Pandora, kelle lood hoiatavad inimesi tänapäevalgi naiste liigsuurte teadmiste eest, on suunanud (bioloogiliste) naiste rolli kristlikke, judaistlikke ja islamistlikke õpetusi järgivates ühiskondades. Lavastus keskendub nendele kahele naisele, nende sarnasele saatusele ning lugude vastuvõtule ja narratiivile kriitilisest kväärfeministlikust perspektiivist.
Poeetiline lähenemine viib Vittucci ja Selfi teadvustamata teadmuse voogudesse. Kellele teeb kahju kui naiste uudishimu sirutab patriarhaalsete struktuuride poole? Millised on riskid, kui neile otsustatakse avasilmi vastu astuda?
Vittucci ja Self viivad 23. augustil läbi lavastusest inspireeritud töötoa.
Teresa Vittucci (1985 Viin / Zürich) on õppinud Viini konservatooriumis, The Ailey Schoolis, Eksperimentaalse Tantsu Akadeemias (SEAD) ja Berne'i Kunstiülikoolis, kus ta on omandanud magistrikraadi erialal nimega “teater laiendatud väljal”. Ta tegutseb kaasaegse tantsu ja etenduskunstide valdkonnas ning uurib popkultuuri, ajalugu ja religiooni feministlikust ja kväärist perspektiivist.
Peamiselt töötab ta üksinda, kuid aeg-ajalt kellegagi koostöös. Ta on koostööd teinud järgmiste kunstnikega: Simone Aughterlony, Nils A. Lange, MJ Wolf, Michael Turinsky ja Colin Self. Teresa elab Zürichis ja võitis 2019. aastal oma soololavastuse “HATE ME, TENDER” eest Šveitsi tantsuauhinna.
Colin Self (1987 Oregon / Berliin) loob muusikat, performance'eid ning keskkondi, mis avardavad teadvust ja liiguvad binaarsuse piiridest väljapoole ning eksperimenteerivad taju ja kommunikatsiooni piiridega. Ta töötab väga erinevates valdkondades tegutsevate kogukondadega ning kasutab materiaalseid ja mittemateriaalseid vahendeid, sh häält, keha ja arvutit, et alternatiivseid maailmu kujutleda.
Self teeb tihedat koostööd kunstnikega nagu Holly Herndon, Martine Syms, Planningtorock ja Geo Wyeth. Tema kõige hiljutisemad tööd on “THE WORLD TO COME”, mille ta lõi 2020. aastal Berliini riigiorkestrile, ning “TIP THE IVY” ehk pool-lavastatud ooper, mis esietendus 2022. aasta veebruaris Grazis.