Kestvuslavastuse „Kas sa etendad iseennast?“ käivitav jõud on dialoog: pealtvaatajad saavad etendajalt küsida ükskõik mida. Küsida võib tõepoolest kõike!
Kuuetunnise lavastuse jooksul vastutavad etenduskogemuse eest võrdselt nii etendajad kui ka publik. Osalejate ja etendajate dialoogi kulg on ennustamatu, kuid samal ajal võrdselt kõigi juhtida. Igaüks saab ringi keskele astuda ja end etendaja olukorda asetada, kusjuures etendajale jääb alati võimalus mitte vastata. Tema liikumine on nähtav kommentaar ja ilming sellest, kuidas küsimused talle mõjuvad. Selles sotsiaalse koreograafia projektis põimuvad individuaalsetesse ja kollektiivsetesse käitumismustritesse ühes ruumis viibivate inimeste suhted: otsused, kõhklused, teod ja tegematajätmised.
Peale Tõniste, Toompere ja külastajate võtavad projektist osa DJ-d Kevin Park, mrds ja teised, kes lavastuse vältel tekkivale helikeskkonnale ja selles toimuvale dialoogile oma mõjutused lisavad.
Siim Tõniste ja Üüve-Lydia Toompere on vabakutselised etenduskunstnikud, lavastajad ning koreograafid. Nende looming põhineb tihti kogukondlikel uurimustel ja dokumentaalsetel materjalidel. Viimased koostööd on sotsiaalse koreograafia ja osalusteatri lavastus „supersocial“ (augustis 2020, Kanuti Gildi SAALi kaasprodukstioon) ja 2022. märtsis Paide teatris esietendunud “Teine asi”, mis vaatles kogukonda läbi igapäevaste esemete ning mille raames avas uksed Paide Rahva Muuseum. Valle-Sten Maiste nimetab Toompere ja Tõniste lavastust “supersocial” 2020. teatriaasta üheks tähelepanuväärsemaks lavastuseks ning nende lähenemist ainesele ja selleks valitud vormi uudseks, mis ei toetu üldteada mustritele. Sügisel 2020 võitsid nad festivali „Fast Forward – Europäisches Festival für junge Regie“ residentuuripreemia.
Peale Tõniste, Toompere ja külastajate võtavad projektist osa DJ-d Kevin Park, mrds ja teised, kes lavastuse vältel tekkivale helikeskkonnale ja selles toimuvale dialoogile oma mõjutused lisavad.
Kevin Park on eksperimentalist ja seikleja. Niimoodi võib kirjeldada Kevini muusikalist käekirja. Kord metsik ja kaootiline, kuid omamoodi rahustava alatooniga, teine kord selgejooneline ja kalkuleeritud, kombates heliliste dimensioonide erinevates nurkades. Võtmesõnadeks nostalgiline trummide hullus.
mrds aka tehniline ekspert Mart Manic on tuttav nimi elektroonilises klubimuusikas juba aastakümneid. Helilainete sageduste vahel mõistab kodanik seigelda sama hästi, kui Tenzing Norgay mäenõlvade vahel. Plaadikohver saab olema sisult meeldivalt robustne ja nende vahepealne.