Füüsilis-psühhedeelne sisekaemuslik tragöödia koomilis-poeetilises võtmes. Või vastupidi. Kõik oleneb vaatenurgast.



Jätaks ajalehes pool lehekülge tühjaks ja kirjutaks suurelt: “MINE VAATA ISE!” Ja alla loetamatult pisikeses kirjas: “Hoiatus! Lavastus võib tekitada enneolematut tungi visata hundiratast, puhuda seebimulle ja suudelda tundmatut!” – Põim Kama, Postimees



Lavastus annab vaatajale võimaluse omaenese ülemullitav hingesita ämber täiega kummuli virutada, visata turjalt sinna settinud taak – positsioon, kohustused, elu paratamatus, keele ängistus, nõudepesumasinasse kuhjunud nõud, mitte kusagile viivad mõtted, ämma sünnipäev. Ning rebida ennast alukate väele ja mõttes kaasa mürgeldada, möirata, püherdada, rammida, peksta, põgeneda torustikus tiirlevate nõmedate mõtete ja emotsionaalsete mürgiaurude käest puhtasse kehalisse ekstaasi. Ja siis ennast tühjaks tõmmelnuna ja armastuse altari ees puhastununa minna tagasi oma hallide seinte ja valge laega koju, panna nõudepesumasin tööle ja heita abikaasa kõrvale, ilma et padi oleks igatsusest läbi vettinud. – Katrin Maimik ja Andres Maimik, Eesti Ekspress



Renate Keerd on vabakutseline lavastaja ja koreograaf, kelle lavastusi on esitatud paljudel teatri- ja tantsufestivalidel Euroopas, Skandinaavias ja Aasias. Renate on pälvinud kahel korral Eesti sõltumatu tantsuauhinna Philip Morris Eesti kui Aasta Läbilööja ja Aasta Tegija. Tema lavastus PURE MIND pälvis rahvusvahelisel teatrifestivalil Minskis festivali Grand Prix. Lavastuse eest “Põletatud väljade hurmaa” pälvis Renate Tartu Kultuurikandja laureaadi tiitli. 2012. aastal asutas ta oma füüsilise teatri trupi Kompanii NII.



www.nuku.ee