Tarantism, mis pärineb Lõuna-Itaaliast, on transirituaal, milles segunevad kristlus, maagilised praktikad ja muusikaline katarsis. Selline nähtus mitte ainult ei anna tunnistust ühiskondlikult kehtestatud moodusest vaimusid välja kutsuda, vaid ka toob nähtavale kultuuriliste võimusuhete arengu: tarantismist - selle maisest alguspunktist kuni püha väljenduseni - on saanud tegevusala, mida kasutab ära jõhker turismi- ja pidustustööstus. “Lignes de conduite” (“Tegevusjuhised”) on neljale tantsijale loodud kooriteos, mis poeetilisel viisil ajab mainitud praktika arenemise jälgi eesmärgiga vaadelda, kuidas folkloriseerumise protsessid on mõjutanud tervet kogukonda.
Maud Blandelil on algselt kaasaegse tantsu väljaõpe, pärast lavastajana magistrikraadi omandamist jätkas ta magistriõpinguid Genfi kunsti- ja disainikõrgkoolis HEAD. 2015 asutas ta I L K A - struktuuri koreograafia praktikatele toetuvaks loominguks ja mõttetegevuseks - ning alustas oma loometeed etendustega “TOUCH DOWN” (2016), “Lignes de conduite” (2018), “Diverti Menti” (2020), “Double Septet” (2021). Olles huvitatud koreograafia laiendatud mõistest, arendab ta oma uurimust edasi, laenates töövahendeid teistest meediumitest ja praktikatest. Paralleelselt teeb ta koostööd Karim Bel Kacemi, Heiner Goebbelsi ja viimati ka Cindy Van Ackeriga. Maud Blandel on alates septembrist 2018 seotud Lausanne’i kaasaegse lavakunsti keskusega Arsenic.
Kuula raadiosaadet, kus Armando Rotondi räägib rituaalist, millega Maud Blandel oma töös tegeleb: elektron.art/signal/lignes-de-conduit-doc