10.-16.02 ARSi projektiruumis. Originaalversioonis toimus teos performance'ina Kanuti Gildi SAALis
"Motell Düskroonia" on mänguline heliprotseduur reaalajas. Ajataju nihestus, kus mängulauast saab täring.
Tuleviku sündroomiks on Jennifer Millsi sõnul düskroonia.
See tähistab läbiligunenud nostalgiat oleviku vastu.
Aeg on liigesest lahti, inimene on liigesest lahti: toimub kultuuriline ja ajaline segiolek.
Düskrooniat võib teisisõnu nimetada ajaliseks eralduseks, mis seletab segadust ajas eneses, ta tuleneb ideede ja sümboolika segiolekust.
Arusaama ja teadlikkuse puudumine, võimekus manipuleerida aja kui sellise ideega.
Täpsemalt pole sümptomeid kirjeldatud. Viimasest tingituna kutsusime ellu uurimuskeskus "Motell Düskroonia", mis asub geograafilises depressioonis. "Motelli’’ nime all on loodud vari-uurimuskeskus, kuhu on kutsutud 8 loojat, edaspidi nimetatud teadusliku bändi liige X.
Tegemist on protseduur-mänguga.
Teadusliku bändi liikmed X tegelevad peamotiivina aegruumide ja piltide kirjeldamisega helilises plaanis.
Mängu üks põhimõte on liigelda levelite vahel lahtise psüühhikaga.
Mängu ajal üksteisega samal levelil ei kohtuta.
Samal levelil samas ruumis.
Liigesed on avali.
Protseduur-mängu ülesehitus on lähtunud sündroomi tükkideks võtmisest, lisades ühe annuse ravimit X - Lootus.
Komponendid: düskroonia tekkepõhjus, mõju psüühikale, tema tagajärg, negatiivsest konnotatsioonist vabanemine, pidevate muutustega vennastumine, püüd liita vaatlus+ mäng, mille najalt luuakse uut konteksti ning leveleid eksperimendi käigus, püüd tõlgendada tundmatut ning läbi selle leida võimalik inimlik faktor X - Haprus.
ᵏᵃˢ ˡᵃʰᵗⁱ ˡõⁱᵍᵃᵗᵘⁿᵃ, ᵗʳⁱⁱᵛⁱᵈᵉˢ ᵃʲᵃˢ ᵉⁿᵉˢᵉˢ ᵒⁿ ᵛõⁱᵐᵃˡⁱᵏ ˢᵃᵃᵛᵘᵗᵃᵈᵃ üʰⁱⁿᵉ ᵃʲᵃˡⁱⁿᵉ ᵘᵘˢ ᵗᵃˢᵉ?
Me oleme teaduslik bänd, kes teeb live videomängus erinevatel levelitel. Ainult, et videomängu pole, on ‘’Motell’’ kus pole füüsilisi tasandeid.
Tähelepanu! Tegemist on eksperimentaalse uurimuskeskusega.
‘’Motell Düskroonia’’ pakub protseduuri - bänd, kes mängib videomängu ilma videota. Kõige tähtsam aga - tegemist on bändiga, kes pole videomängus.
Kui tarbimise ajal toimub ajukõdi, soovitame vastuste otsimise asemel kaasa mängida.
Madlen Hirtentreu (1993) on kunstnik, kes töötab kujutava kunsti ja etenduskunsti liideses.
Ta lõpetas 2014. aastal Milaano IED ülikooli visuaalkultuuri ja majanduse eriala (BA) ning 2017. aastal Eesti Kunstiakadeemia installatsiooni ja skulptuuri eriala (MA). Ta on täiendanud end materjalitehnoloogia õppes Itaalias.Teda huvitavad objektid ja meediumid, mis suudavad võistelda inimkeha kohaloluga oma laetuses ja intensiivsuses: ellu ärganud objekt ja ruum, milles etendaja muundub vahendajaks, võib öelda ka skulptoriks. Tema lähenemisviisi iseloomustab visuaalse ja etenduskunstide vahelise piiri konstruktiivne eiramine. Kunstnikku käivitavad teemad nagu ürgne horisont, kordus, kaotatud tulevikud ja kliinilised seisundid.Tundmatuga seotud kõhedus omab potentsiaali paljastada lähivaatlusel hapruse märke, avades seeläbi uusi tõlgendusi ja tähendusi lahtiharutatud ajas. Hirtentreu on osalenud näitustel alates 2015. aastast ning teinud koostööd kunstnikuna etenduskunstide kontekstis.