“tegeele” on abstraktne koreograafiline põnevik, kus peategelane satub füüsiliselt olukordadesse, kus eelnevalt omandatud kogemused enam ei aita, väljapääs on võimatu, kõik uksed on sulgunud. Tegelikult täiesti võimatu seni, kuni kõik eelnevalt omandatud teadmised on kustutatud. Põnevikule kohaselt harutatakse umbsõlmed loo lõpuks, väline hädaoht on muudetud sisemiseks olemiseks. Kuid veel enne seda tuleb peategelasel teostada katsed ja mõista, kas alla on hirmsam kukkuda kui üles. Uurida, et kui ta pole siin, siis kas ta on seal või pole teda üldse? Inimene, kes sulgeb ukse, pole enam see sama, kes ukse avas.

Kädi Metsoja on lapsepõlvest peale tegelenud tsirkuse ja akrobaatikaga. Veetnud oma päevad Von Krahli Teatri tagaruumides konnates või Kanuti Gildi SAALi poodiumite all luurekat mängides. Osalenud OMAtsirkuse lavastustes, millega on reisitud Kihnu, Hiiumaale, Tartusse, Palamusele, Jõhvi, Rakverre, Tallinna, Berliini, Stockholmi, Freiburgi, Kellenhusenisse, Washingtoni ja New Yorki.
Pärast keskkooli lõpetamist otsustas ta kõigest lahti rebida, võttis seljakoti ja ostis üheotsapileti Hispaaniasse. Seljakott jäi Hispaaniasse, ise liikus ta edasi kultuurimekasse Berliini. Selle ajaperioodi tajudest on kantud ka “tegeele” õhustik. See on piisav hulk isiklikke ja erinevaid füüsilisi suuruseid, mida saab tajuda.
Kädi liikumiskeel on akrobaatiline, rütmistatud ja süsteemne. Alates 2011. aastast on ta olnud tsirkuse ja akrobaatika koreograaf ja lavastaja. Ta on lavastanud kolm tsirkuse- ja tantsulavastust: “OMAmoodi 23.12”, “moiste” ja “Mina!Mina!Mina!”.

Pressikajastus