0
Kanut on lõpmatu ruumi teha.
ja ta püüdleb nurgas
häälega välja öelda.

Kunst
on olemas ainult
siis

kui viitsid endale ruumi teha

ei saa sõjaga sõnateatri armastust võtta
kui sul
ei ole endale ruumi
millestkist teadaolevast
või enda ümber
ja eesmärki

x
looja on lõpmatu.
väljaspool eesmärki ei eksisteeri eesmärki unustada
lõpmatuse vastutus

Kanutis saab sündida miski mis
ju värvidest olemas on

madrats ei eksisteeri nii et
Tulevikus oleks võimalik unustada
ärkvel olla

et Kunst oleks uudne
sõltub palju sellest Kas mõni on veel ärkvel

xx
Kunstniku asi on tegeleda asjadega
ja iseendale ruumi teha

ta püüdleb mitteolemise tooli
mis on Minu jaoks Järeldus
tahame olla iseendale põhjuseks
mitte tagajärg

Minu jaoks tähendab kaasaegsus seda
kui tagajärjeks on kunstiteos

Kaasaegsus tähendab nautida ruumi kõvaks minemise olevikus.

Just protsessis ollakse ruumi kunstnik
Põhjuseks on ruumi soovid olla kunstiteos

tagajärjeks on kas kunstnik või seos ümbritsevaga

võib olla tähendab kaasaegsus
publiku jaoks ka
millestkist teadaolevast tehtud.

xxx
Kanuti asi on tegeleda varem mitteolemise poole.

Kanut
on koht kus lõhkuda ärkvel ruumi
tähendab
Kanutis saab teha midagi korda

Kanutis ei vaadata äkki
mõni asi on natuke risk.

enamus asju
kukub läbi
võrdse aupaklikusega.

xxxx
Kanuti teha on tahta midagi muuta? või
teha nähtamatuid asju.
kui on ruumi mis ei eksisteeri sama paradoksaalselt
kui madrats

Kanut on seos ümbritsevaga.
Kanut on koht
mis toimetab olevikus.
või ei eksisteeri tulevikus ainult siis
kui võib kogemata midagi põnevat välja tulla

Kiidukõnele on Ta impotentne.

Siiski
on hästi kuni on hästi
saavutamata sõnateatri armastust

Kanutis mõeldakse palju iseendale

Nii ei ole ümber ruumi mõtteski midagi
kehtestada.

Tulevikus mõeldakse võib olla ette asju mida mitte millestki teha

aga isiklik vabadus ja looja on lõpmatu


Kuidas Kanuti Manifest sündis?

Kuua aega tagasi kutsus Kanuti Gildi SAALi meeskond kunstnikud kokku, et arutada maja sünnipäevaga seonduvat. Noh, et mis teha ja kuidas ja miks. Maja ütles väga selgelt, et Kanut on kunstniku nägu ja, et nad tahavad tähistada enese olemas olemist juba 15 aasta. Kunstnikud hakkasid pärima, et kelle nägu täpselt, kas nende viie kunstniku nägu, kes on kogemata saanud aega tulla koosolekule, või kõigi maailma kunstnike nägu või keskmise kunstniku nägu või … Ühtegi otsust ei sündinud, aga kujundaja koputas kõigi südametunnistusele, et asjaga on kiire ja andis konkreetsed tähtajad.

No hüva, kogu arutelu liikus e-maili keskkonda, kunstnikud asusid identiteeti otsima ja maja vaikis. Viimases fustratsioonis kirjutas Kaja kokkuvõtvalt kuus punkti, miks Kanut on super hea, maja vaikis. Siis kirjutas 4 punkti, miks Kanut on super halb, maja vaikis endiselt.

Aeg möödus, sünnipäeva pidu hakkas lähenema. Kaja saatis need samad 10 punkti Chunginile. Chungin saatis need Taavetile ja Taavet saatis teksti luulerobotisse. Luulerobot saatis segipaisatud sõnad Taavetile ja Taavet Chunginile tagasi. Chungin toimetas teksti ja nimetas selle manifestiks. Maike ning Kaja lugesid selle Kanuti Gildi SAALi sünnipäeval ette.

Seotud postitused

"Ei ühtegi sõna"

Kaspar Aus

Kellele on kasulik, et sa kardad?

Hanna Selgis

MADE IN ESTONIA MARATON – sõna ja vormi harmoonia

Marta Vunš

Avalik kiri Magasini toimetajalt

Kaja Kann

Today I woke up and the day was gone

Alissa Šnaider

Veel kord Mariast

Ilmar Branno

kontakt

Henri Hütt

KRIITIKA LAVASTUSELE, MIDA POLE OLNUD NO00

Henri Hütt

KRIITIKA LAVASTUSELE, MIDA POLE OLNUD NO00

Maarja Kalmre

“NOH, MITTE MIDAGI EI JUHTUNUD. AGA ARMASTAN SIND” Teater NO99 viimane teos nr 0

Epp Kubu

MA EI TAHA OLLA PORGANDIKUNINGAS

Kaja Kann

2 Reality

Olga Tsvetkova

Kunstniku ootused produtsendile ning produtsendi ootused kunstnikule


SEANSS SULATUSAHJUS

Epp Kubu

KARL SAKSA “SEISUND JA DISAIN” KUI RITUAALNE JA MÄLULINE RÄNNAK

Maarja Kalmre